SSS Sık Sorulan Sorular
1.Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu hesabım siparişlerim sayfanızdan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz bir araya getirildiğinde ve çıkışı yapıldığında, durum “Kargoya verildi” olarak değişecektir. Ardından, izleme ve takip kodunuzu siparişlerim sayfanızdan sipariş içeriğinden bulabilirsiniz.

2.Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Bir ürünü aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler giyilmemeli veya yıkanmamalıdır. Beklentilerinize uyup uymadıklarını veya karşılayıp karşılamadığını görmek için ürünleri deneyebilirsiniz ama bunları iade etmeyi düşünüyorsanız, lütfen herhangi bir giysi parçasının hoş olmayan kokular içermediğinden emin olunuz. İade edilen tüm kıyafetlerde leke ve koku olup olmadığını kontrol ederiz. Siparişlerinizi orijinal etiketleriyle orijinal paketlerine sardığınızdan emin olun. Siparişlerim sayfasından iade etmek istediğiniz ürün ve ürünler için iade talebi oluşturup mail adresinize gelen "Yurtiçi İade Kodu" ile birlikte iade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte kutuya koyun. Siparişinizi iade etmek için üç seçeneğiniz vardır. Daha fazla bilgi için, ‘İade seçenekleri nelerdir?’ Konusuna bakın. Paketinizde bir İade etiketi bulacaksınız. Paketleri farklı bir kurye kullanarak iade etme riski size aittir.

3. Teslim süresi nedir?

Stoktaki ürünlerin çoğu, siparişiniz İstanbul’daki depomuzdan gönderildikten sonra 2-3 iş günü içinde elinize ulaşır. (“İş günleri”, tatiller hariç Pazartesi-Cuma anlamına gelir.) Teslimat süreleri varış yerine göre değiştiğinden, en doğru tahmin kargo onayında verilmektedir. Siparişlerinizi tahmini süre içinde tarafınıza teslim etmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.

4. Nasıl hesap oluşturabilirim?

Sağ üst köşedeki ‘Oturum Aç’ı tıklayın ve’ Hesap oluştur’u seçin. Hesap Oluşturmak için Tıklayınız.

5. Bilgilerimi nerede değiştirebilirim?

Kişisel bilgilerinizi Boris Becker hesabınızda değiştirebilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra, kişisel bilgilerinizi değiştirmek için ‘Hesabım’a gidin daha sonrasında Kişisel bilgilerim sekmesinden değişim sağlayabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi değiştirmek için Tıklayınız.

6. Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?
Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.
 
7. Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor ?
Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
 
8. Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim ?
İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
 
9. Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim ?
Siparişlere ait adres değişikliği yapılamamaktadır. Dilerseniz, ürününüz kargoya verilmeden Müşteri İlişkileri departmanımızla iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.
 
10. Kargom hangi şirket ile gönderilecek?
Standart teslimat seçeneklerimizde, siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
 
11. Kargo ücreti ödeyecek miyim?
Online mağazamızdan yapacağınız 1000 TL altı alışverişleriniz için standart Yurtiçi Kargo gönderimlerindeki kargo ücreti karşılanmamaktadır.1000 ve TL üstü alışverişler için standart gönderimli kargo ücretsizdir.
 
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.
 
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yaparak tekrar ulaşamadıysa bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir
 
Siparişiniz kargoya verildiği anda siparişlerim sayfanızdan sipariş detay alanında kargo takip butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.
 

15. Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Alışverişlerinizi kredi kartı, debit(banka) kartları ile yapabilirsiniz.

Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
Sonuç Bulunamadı.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.